Co je to arteterapie

13.10.2016

23.08.2016 00:35

Arteterapie je projektivní léčebná metoda, používaná jako neverbální způsob psychoterapie.

Techniky

V arteterapii se používají techniky, které sledují určitý cíl.

Většinou jde o projekci nitra do výtvarného projevu člověka.

Jde tedy především o proces, kdy se otevírají pocity a vnitřní obrazy,
přichází pochopení vnitřních procesů. Konečný výtvor není uměleckým dílem,
i když se mu může kvalitou rovnat, je to spíše nástroj
k zamyšlení a propojení se sebou samým.
Více zde: https://navrat-k-dusi.webnode.cz/news/co-je-to-arteterapie/


Cesta ke štěstí je poznat svou celistvost

Historie

Carl G. Jung si jedno své životní období, každé ráno kreslil mandaly, které si pak pro sebe analyzoval. Já si jedno své období každé ráno vykládala tarotové karty, které jsem si pak následně pro sebe analyzovala. Nyní pracuji tak, že jsem pozorovatelem svých niterných procesů téměř celý den. Pozoruji a rozeznávám co je můj program a co je autentické Já.

Raději budu celistvý, než dobrý. Carl G. Jung


© 2016 Milada Nováková | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky